Статьи

Нагальна необхідність в такому явищі, як громадське мовлення стає все більш очевидною. Адже наразі наше телебачення нагадує “Повість врємєнних лєт” Нестора-літописця -  збірку кримінально-побутових новин з еротичним підтекстом. 

Воно абсолютно виправдовує свою назву “Засіб масової інформації”, адже служить інформацією для мас. І за період свого формально незалежного існування, якось не звернуло уваги на те, що серед цих “мас” з’явилась нова ніша людей, нова референтна група, яка не вписується в жодну категорію, не сприймає підхід до себе, як до маси, і чітко відокремлює такі поняття, як “факт” та “оцінка факту”. 

Яскравим прикладом слугує освітлення останніх подій із зміною політичної влади в Україні. Зареєстрованим усіми спостерігачами фактом було постійне перебування деякої кількості людей в центрі міста Києва з визначеними політичними гаслами. А от оцінки цього факту розходилися в діаметральній протилежності – від збірки свідомих патріотів до осередку фашистів і бандерівців. Що робити з людьми, які хочуть аналізувати ситуацію з обох боків, а не лише з боку сонячного світла, бачити не тільки одну сторону Місяця, але й ту, яка затемнена? 

Громадське мовлення то є вихід для них. Ті, хто не вписуються в жодну референтну групу, мають об’єднатися в свою. Таким чином, громадське мовлення, як явище, врахує тематики та питання для освітлення саме для них. Ділимо людей на вікові категорії, проводимо фокус-групи з опитуванням, про що необхідно говорити. В постійному зв’язку з іншими інформаційними потоками, тими же соцмережами. 

Організація громадського мовлення можлива на засадах акціонерного товариства, де власниками буде нова референтна група. Основна мета – сформувати новий світогляд, нову українську ідею, і можливо опосередковано, але вплинути на появу в українському суспільстві людей із вродженим “українським геном”. Той самий ген, який дозволить їм розглядати цю державу, як безсумнівно свою територію, заради процвітання якої необхідно працювати та вдосконалюватися в першу чергу самому. 

Мовлення не лише українською, а й російською, англійською, іспанською – мовами міжнародного спілкування. Освітлення нових підходів до всіх вітчизняних галузей, промоушн вітчизняних науковців, спортсменів, діячів культури з постійним аналізом, які саме сильні або слабкі сторони вони мають порівняно із світовими досягненнями. Аналітикиа світових подій, геополітика, майстер-класи видатних керівників, в тому числі, і державами. Відчувається lack of знань як керувати державою в нашому суспільстві. Використання найновіших інформаційних технологій. 

Окремий розрахунок на молоду активну аудиторію. Формат entertainment для них. Створення іміджу України у світі. Просування  в українському суспільстві ідеї здорового способу життя та мислення. Громадське мовлення, як канал, має користуватися підтримкою держави – мінімально в тому, щоб не купувати ліцензію на віщання. Мають бути винайдені нові джерела фінансування, адже я не бачу можливості продавати рекламний час – реклама може бути, але лише соціальна. 

 “На виході” будемо мати сучасний формат телебачення, який відповідає інтересам и потребам окремої, хоч, можливо, і не такої великої зараз частки людей в Україні. Але завдяки такому формату група людей, яка, зокрема, робитиме висновки не на базі ємоцій, а на базі аналітики, буде збільшуватися. Буде збільшуватися частка людей, яка живе з принципом, що все можна змінити, якщо діяти, і що Україна – не найгірша держава у світі :)

Про автора

Маркетолог. В рамках службових обов’язків забезпечує контент корпоративного сайту і веде сторінки компанії у соціальних мережах. У вільний час готує публікації для електронних ЗМІ та веде блог на Facebook.

Публикация подготовлена в рамках конкурса журналистских материалов об общественном вещании, организованном общественной организацией «Телекритика» и проектом MEMEDIA при финансовой поддержке Министерства иностранных дел Дании (Danida).

Републикация конкурсных материалов всячески приветствуется, при условии размещения активной гиперссылки на ресурс mymedia.org.ua. 

Комментарии

Републикация
Закрыть
Правила републикации материала
  • 1MYMEDIA приветствует использование, перепечатывание и распространение материалов, опубликованных на нашем сайте.
  • 2Обязательным условием использования материалов MYMEDIA является указание их авторства, ресурса mymedia.org.ua как первоисточника и размещение активной ссылки на оригинал материала на нашем сайте.
  • 3Если републикуется лишь часть материала, это обязательно указывается в тексте.
  • 4Не допускаются изменения содержания, имен или фактов, наведенных в материале, а также другие его трансформации, которые влекут за собой искажение смысла и замысла автора.
  • 5MYMEDIA оставляет за собой право в любое время отозвать разрешение на использование материала.

Нагальна необхідність в такому явищі, як громадське мовлення стає все більш очевидною. Адже наразі наше телебачення нагадує “Повість врємєнних лєт” Нестора-літописця -  збірку кримінально-побутових новин з еротичним підтекстом. 

Воно абсолютно виправдовує свою назву “Засіб масової інформації”, адже служить інформацією для мас. І за період свого формально незалежного існування, якось не звернуло уваги на те, що серед цих “мас” з’явилась нова ніша людей, нова референтна група, яка не вписується в жодну категорію, не сприймає підхід до себе, як до маси, і чітко відокремлює такі поняття, як “факт” та “оцінка факту”. 

Яскравим прикладом слугує освітлення останніх подій із зміною політичної влади в Україні. Зареєстрованим усіми спостерігачами фактом було постійне перебування деякої кількості людей в центрі міста Києва з визначеними політичними гаслами. А от оцінки цього факту розходилися в діаметральній протилежності – від збірки свідомих патріотів до осередку фашистів і бандерівців. Що робити з людьми, які хочуть аналізувати ситуацію з обох боків, а не лише з боку сонячного світла, бачити не тільки одну сторону Місяця, але й ту, яка затемнена? 

Громадське мовлення то є вихід для них. Ті, хто не вписуються в жодну референтну групу, мають об’єднатися в свою. Таким чином, громадське мовлення, як явище, врахує тематики та питання для освітлення саме для них. Ділимо людей на вікові категорії, проводимо фокус-групи з опитуванням, про що необхідно говорити. В постійному зв’язку з іншими інформаційними потоками, тими же соцмережами. 

Організація громадського мовлення можлива на засадах акціонерного товариства, де власниками буде нова референтна група. Основна мета – сформувати новий світогляд, нову українську ідею, і можливо опосередковано, але вплинути на появу в українському суспільстві людей із вродженим “українським геном”. Той самий ген, який дозволить їм розглядати цю державу, як безсумнівно свою територію, заради процвітання якої необхідно працювати та вдосконалюватися в першу чергу самому. 

Мовлення не лише українською, а й російською, англійською, іспанською – мовами міжнародного спілкування. Освітлення нових підходів до всіх вітчизняних галузей, промоушн вітчизняних науковців, спортсменів, діячів культури з постійним аналізом, які саме сильні або слабкі сторони вони мають порівняно із світовими досягненнями. Аналітикиа світових подій, геополітика, майстер-класи видатних керівників, в тому числі, і державами. Відчувається lack of знань як керувати державою в нашому суспільстві. Використання найновіших інформаційних технологій. 

Окремий розрахунок на молоду активну аудиторію. Формат entertainment для них. Створення іміджу України у світі. Просування  в українському суспільстві ідеї здорового способу життя та мислення. Громадське мовлення, як канал, має користуватися підтримкою держави – мінімально в тому, щоб не купувати ліцензію на віщання. Мають бути винайдені нові джерела фінансування, адже я не бачу можливості продавати рекламний час – реклама може бути, але лише соціальна. 

 “На виході” будемо мати сучасний формат телебачення, який відповідає інтересам и потребам окремої, хоч, можливо, і не такої великої зараз частки людей в Україні. Але завдяки такому формату група людей, яка, зокрема, робитиме висновки не на базі ємоцій, а на базі аналітики, буде збільшуватися. Буде збільшуватися частка людей, яка живе з принципом, що все можна змінити, якщо діяти, і що Україна – не найгірша держава у світі :)

Про автора

Маркетолог. В рамках службових обов’язків забезпечує контент корпоративного сайту і веде сторінки компанії у соціальних мережах. У вільний час готує публікації для електронних ЗМІ та веде блог на Facebook.

Публикация подготовлена в рамках конкурса журналистских материалов об общественном вещании, организованном общественной организацией «Телекритика» и проектом MEMEDIA при финансовой поддержке Министерства иностранных дел Дании (Danida).

Републикация конкурсных материалов всячески приветствуется, при условии размещения активной гиперссылки на ресурс mymedia.org.ua. 
Копировать в буфер обмена
Подписаться на новости
Закрыть
Отписаться от новостей
Закрыть
Опрос
Закрыть
  • 1Какой стол вам нравится?*
  • 2На каком стуле вам удобнее сидеть?*
    На кресле
    На электрическом стуле
    На табуретке
  • 3Как вы провели лето? *