Статьи

26-27 березня в Українському католицькому університеті відбудеться Міжнародний Студентский Медіасимпозіум (СМС’2015), організатором якого є Школа журналістики та медіакомунікацій УКУ за підтримки MyMedia. 

Ми запитали керівника проекту Вікторію Романюк про те, які теми наразі потребують наукового дослідження та переосмислення і чого вона очікує від учасників Медіасимпозіуму.

«Ми очікуємо матеріалів-відкриттів»

II Міжнародний Студентский Медіасимпозіум (СМС’2015) ми присвятили висвітленню проблем пропаганди, його назва «Переосмислення медіа як протидія пропаганді». Сьогодні медіа-фахівці, політики та журналісти постійно говорять про загрозу, яку створює медійне спотворення змістів, брехливе зображання того, що відбувається в нашій країні. Але чітких відповідей щодо вирішення цих проблем поки що немає. Ми прагнемо долучити до спільного обговорення цих проблем студентів та аспірантів з різних країн. Адже настав час глобально переосмислити роль медіа, спробувати подивитися на ці процеси новим, сучасним поглядом.

У структурі Медіасимпозіуму ми виділили два основних напрямки: «Медіакритика та журналістика в умовах кризи» та «Пропаганда». На нашому сайті представлені основні вимоги до текстів доповідей та заявок, але хочу наголосити, що перевага буде надаватися неопублікованим раніше, логічно структурованим матеріалам з чіткою аргументацією та самостійним поглядом автора. Приклади, що будуть наводитися в тексті, мають відображати сучасний стан речей.

Найкращі проекти учасників Медіасимпозіуму плануємо розмістити на сайтах наших інформаційних партнерів «StopFake» та «Телекритика», саме тому окрему увагу ми будемо приділяти моніторингам, аналізу контенту українських та іноземних ЗМІ, самостійним спробам розвінчування неправдивої інформації.

Усвідомлюючи всю багатогранність сучасних медій, ми не обмежуємо аплікантів у засобах репрезентацій власних думок. З великим задоволенням розглянемо і аудіовізуальні проекти. Головною вимогою до таких матеріалів  є описова частина, в якій автор повинен чітко прописати цілі, завдання, описати зміст і основну ідею. Цей опис автор представлятиме разом зі своїм проектом під час панельного обговорення проекту. Рівень викладення всіх має бути досить високим.

Хороша тема – це тема, яка подобається авторові

Найскладнішим для кожного автора є вибір актуальної теми. Це, дійсно, непросто. Я отримала декілька листів з проханням допомогти визначитися з темою і обрати ту, над якою слід працювати. Безумовно, тематика статей має відповідати тим напрямкам, які ми окреслили в умовах, але найголовніше – тема має подобатися авторові. Досвід показує, що найцікавішими є ті матеріали, в яких автор добре розбирається сам. Також переконливо прошу не писати статті лише для участі в Медіасимпозіумі. Спробуйте створити професійний матеріал, який би було просто цікаво читати будь-кому.

Коло тем з актуальною проблематикою в цій сфері досить широке. Знайти їх нескладно, адже вони давно вийшли за межі теорії у наше життя. Апліканти, які оберуть напрям «Пропаганда», можуть дослідити проблему використання соціальних медій у пропаганді, інструменти та механізми цих процесів, звернути увагу на феномен мемів як приклад user-generated content, дослідити явище «інтернет-тролей».

Молоді медіакритики могли б подумати над тим, як змінилась українська журналістика в умовах війни. Останнім часом ми можемо спостерігати величезну кількість прикладів медіаманіпуляцій, наслідки яких вимагають негайного вивчення.

Особисто мені було б цікаво почути думки іноземних учасників щодо формування сучасного образу України у закордонних ЗМІ: як він формується і сприймається аудиторією. Цікавим є коло проблем, пов’язаних зі спотворенням змістів та викривленням аудіовізуальної інформації.

Це лише короткий перелік тем, які можуть бути представлені на СМС’2015. Сподіваюсь, наші учасники зможуть знайти більш широкий спектр проблематики для своїх досліджень. Ми очікуємо отримати цікаві, глибокі за змістом матеріали, які допоможуть краще зрозуміти сучасні інформаційні процеси.

Комментарии

Републикация
Закрыть
Правила републикации материала
  • 1MYMEDIA приветствует использование, перепечатывание и распространение материалов, опубликованных на нашем сайте.
  • 2Обязательным условием использования материалов MYMEDIA является указание их авторства, ресурса mymedia.org.ua как первоисточника и размещение активной ссылки на оригинал материала на нашем сайте.
  • 3Если републикуется лишь часть материала, это обязательно указывается в тексте.
  • 4Не допускаются изменения содержания, имен или фактов, наведенных в материале, а также другие его трансформации, которые влекут за собой искажение смысла и замысла автора.
  • 5MYMEDIA оставляет за собой право в любое время отозвать разрешение на использование материала.

26-27 березня в Українському католицькому університеті відбудеться Міжнародний Студентский Медіасимпозіум (СМС’2015), організатором якого є Школа журналістики та медіакомунікацій УКУ за підтримки MyMedia. 

Ми запитали керівника проекту Вікторію Романюк про те, які теми наразі потребують наукового дослідження та переосмислення і чого вона очікує від учасників Медіасимпозіуму.

«Ми очікуємо матеріалів-відкриттів»

II Міжнародний Студентский Медіасимпозіум (СМС’2015) ми присвятили висвітленню проблем пропаганди, його назва «Переосмислення медіа як протидія пропаганді». Сьогодні медіа-фахівці, політики та журналісти постійно говорять про загрозу, яку створює медійне спотворення змістів, брехливе зображання того, що відбувається в нашій країні. Але чітких відповідей щодо вирішення цих проблем поки що немає. Ми прагнемо долучити до спільного обговорення цих проблем студентів та аспірантів з різних країн. Адже настав час глобально переосмислити роль медіа, спробувати подивитися на ці процеси новим, сучасним поглядом.

У структурі Медіасимпозіуму ми виділили два основних напрямки: «Медіакритика та журналістика в умовах кризи» та «Пропаганда». На нашому сайті представлені основні вимоги до текстів доповідей та заявок, але хочу наголосити, що перевага буде надаватися неопублікованим раніше, логічно структурованим матеріалам з чіткою аргументацією та самостійним поглядом автора. Приклади, що будуть наводитися в тексті, мають відображати сучасний стан речей.

Найкращі проекти учасників Медіасимпозіуму плануємо розмістити на сайтах наших інформаційних партнерів «StopFake» та «Телекритика», саме тому окрему увагу ми будемо приділяти моніторингам, аналізу контенту українських та іноземних ЗМІ, самостійним спробам розвінчування неправдивої інформації.

Усвідомлюючи всю багатогранність сучасних медій, ми не обмежуємо аплікантів у засобах репрезентацій власних думок. З великим задоволенням розглянемо і аудіовізуальні проекти. Головною вимогою до таких матеріалів  є описова частина, в якій автор повинен чітко прописати цілі, завдання, описати зміст і основну ідею. Цей опис автор представлятиме разом зі своїм проектом під час панельного обговорення проекту. Рівень викладення всіх має бути досить високим.

Хороша тема – це тема, яка подобається авторові

Найскладнішим для кожного автора є вибір актуальної теми. Це, дійсно, непросто. Я отримала декілька листів з проханням допомогти визначитися з темою і обрати ту, над якою слід працювати. Безумовно, тематика статей має відповідати тим напрямкам, які ми окреслили в умовах, але найголовніше – тема має подобатися авторові. Досвід показує, що найцікавішими є ті матеріали, в яких автор добре розбирається сам. Також переконливо прошу не писати статті лише для участі в Медіасимпозіумі. Спробуйте створити професійний матеріал, який би було просто цікаво читати будь-кому.

Коло тем з актуальною проблематикою в цій сфері досить широке. Знайти їх нескладно, адже вони давно вийшли за межі теорії у наше життя. Апліканти, які оберуть напрям «Пропаганда», можуть дослідити проблему використання соціальних медій у пропаганді, інструменти та механізми цих процесів, звернути увагу на феномен мемів як приклад user-generated content, дослідити явище «інтернет-тролей».

Молоді медіакритики могли б подумати над тим, як змінилась українська журналістика в умовах війни. Останнім часом ми можемо спостерігати величезну кількість прикладів медіаманіпуляцій, наслідки яких вимагають негайного вивчення.

Особисто мені було б цікаво почути думки іноземних учасників щодо формування сучасного образу України у закордонних ЗМІ: як він формується і сприймається аудиторією. Цікавим є коло проблем, пов’язаних зі спотворенням змістів та викривленням аудіовізуальної інформації.

Це лише короткий перелік тем, які можуть бути представлені на СМС’2015. Сподіваюсь, наші учасники зможуть знайти більш широкий спектр проблематики для своїх досліджень. Ми очікуємо отримати цікаві, глибокі за змістом матеріали, які допоможуть краще зрозуміти сучасні інформаційні процеси.

Копировать в буфер обмена
Подписаться на новости
Закрыть
Отписаться от новостей
Закрыть
Опрос
Закрыть
  • 1Какой стол вам нравится?*
  • 2На каком стуле вам удобнее сидеть?*
    На кресле
    На электрическом стуле
    На табуретке
  • 3Как вы провели лето? *