Статьи
  • Главная
  • Статьи
  • Відповідь MYMEDIA на критику опитування школярів щодо ситуації в Україні

Програма MYMEDIA (реалізується за підтримки уряду Данії), спільно з компанією «Соціоінформ» провела національне опитування серед української молоді. До участі запросили близько 2000 школярів зі всієї України.

 

Днями деякі особи та організації гостро розкритикували анкету опитування. 

MYMEDIA відповідає на цю критику. 

Юридичний аспект. Факти:  

  • Перед проведенням опитування «Соціоінформ» отримала усі відповідні дозволи (у письмовій формі) від Міністерства освіти і науки України для проведення опитування.
  • Міносвіти надіслало до шкіл лист з проханням сприяти проведенню опитування, наголосивши, що дослідження було погоджено, а участь у ньому є добровільною.
  • Міносвіти затвердило редакції опитувальника як українською, так і російською мовами.
  • З міркувань проведення якісного дослідження «Соціоінформ» визначала, в яких областях його потрібно проводити українською, а в яких —  російською мовами.
 

MYMEDIA та «Соціоінформ» вдячні Міністерству освіти України за професійне співробітництво.

Таким чином, усі юридичні вимоги були виконані та дотримані.

Можна обговорювати наші підходи, але просимо припинити — негайно — закиди стосовно того, що MYMEDIA чи «Соціоінформ» скоїли щось незаконне.

Це брехня, якої ми не потерпимо.

Професійний аспект

Відверто кажучи, коментарі на Facebook про приховані мотиви та недостатній професіоналізм MYMEDIA і «Соціоінформ», на нашу думку, є сміховинними.

MYMEDIA та наші партнери з 2013 року надавали підтримку незалежним ЗМІ та медійним організаціям в Україні, Білорусі, Туреччині, Грузії, Азербайджані, Вірменії та Молдові. 

Тисячі молодих журналістів у регіонах отримали користь від цієї підтримки — у вигляді грантів, семінарів, обмінів, наставництва. З їхніми роботами та обговореннями можна ознайомитися на сторінці MYMEDIA у Facebook і на нашому сайті.

Метою опитування було почути від самих молодих людей, якою вони бачать свою країну та своє життя — для того, щоб ми та наші партнери могли спланувати найбільш відповідне навчання молоді

«Соціоінформ» має значний досвід проведення таких досліджень. Це дослідження проводилося відповідно до загальноприйнятих професійних стандартів.

Коментарі у Facebook про те, що «діти не розуміються на політиці»  та «не варто ставити запитання про свою країну» є сміховинними. А також демонструють неповагу до української молоді.

Такі коментарі показують, на жаль, що в Україні ще є ті, хто живе у радянських часах.

Найактивнішою групою на Майдані були молоді люди. Ті, хто перетворять  Україну на демократичну державу — це молодь, а не люди середнього віку.

Ми ставити питання молодим людям у віці 14-17 років. Наш значний досвід показує, що вони не менш поінформовані, ніж старші люди. Чимало з них голосуватимуть вже на наступних виборах.

Результати першої хвилі дослідження доступні тут (про демократичні цінності школярів) і тут (як школярі споживають новинну інформацію).  

Якщо не знати, що думають молоді українці, не можна буде зрозуміти, що відбуватиметься в Україні завтра.

Отже, чому не можна питати молодих людей, чи проголосували б вони за гомосексуального президента? Або президента, відомого, як корупціонер, але сильного? Або за президента-жінку? Або про те, чи зіштовхувалися вони з корупцією у себе в школі? Або про те, чи хотіли б вони, щоб їхня країна вступила до ЄС чи до союзу під керівництвом Росії? 

Треба повністю ігнорувати факти, не помічаючи, що питання, пов'язані з ЛГБТ, корупцією, ЄС, Росією, гендером, займають дуже важливе місце в порядку денному нинішньої України.

Крім того — звичайно — нікого не примушували брати участь в анкетуванні або відповідати на окремі питання.

Нарешті, найбільш сміховинні — чи, мабуть, найбільш тривожні (з огляду на політичну атмосферу в Україні) — це коментарі про політичні мотиви MYMEDIA.

Можна запитати будь-кого з молодих людей, які брали участь у наших програмах протягом останніх 4 років — а їх понад 10000 — і відповідь буде однаковою: MYMEDIA ніяк не пов'язана з політикою. Наша мета полягає лише у навчанні молоді в Україні — з метою підтримки демократії в Україні.

І так, частково це передбачає навчити їх самостійно мислити, ставити запитання, розуміти свої права. Можливо, саме тому нас зараз критикують?

На завершення: MYMEDIA і наші численні партнери будемо раді обговорити свою роботу в Україні. Але просимо подивитися на ту роботу, яку ми провели, перш ніж кидати нам такі слова, як «зрада» та «пропаганда». Дякую. 

Майкл Андерсен, директор MYMEDIA

Комментарии

Републикация
Закрыть
Правила републикации материала
  • 1MYMEDIA приветствует использование, перепечатывание и распространение материалов, опубликованных на нашем сайте.
  • 2Обязательным условием использования материалов MYMEDIA является указание их авторства, ресурса mymedia.org.ua как первоисточника и размещение активной ссылки на оригинал материала на нашем сайте.
  • 3Если републикуется лишь часть материала, это обязательно указывается в тексте.
  • 4Не допускаются изменения содержания, имен или фактов, наведенных в материале, а также другие его трансформации, которые влекут за собой искажение смысла и замысла автора.
  • 5MYMEDIA оставляет за собой право в любое время отозвать разрешение на использование материала.

Програма MYMEDIA (реалізується за підтримки уряду Данії), спільно з компанією «Соціоінформ» провела національне опитування серед української молоді. До участі запросили близько 2000 школярів зі всієї України.

 

Днями деякі особи та організації гостро розкритикували анкету опитування. 

MYMEDIA відповідає на цю критику. 

Юридичний аспект. Факти:  

  • Перед проведенням опитування «Соціоінформ» отримала усі відповідні дозволи (у письмовій формі) від Міністерства освіти і науки України для проведення опитування.
  • Міносвіти надіслало до шкіл лист з проханням сприяти проведенню опитування, наголосивши, що дослідження було погоджено, а участь у ньому є добровільною.
  • Міносвіти затвердило редакції опитувальника як українською, так і російською мовами.
  • З міркувань проведення якісного дослідження «Соціоінформ» визначала, в яких областях його потрібно проводити українською, а в яких —  російською мовами.
 

MYMEDIA та «Соціоінформ» вдячні Міністерству освіти України за професійне співробітництво.

Таким чином, усі юридичні вимоги були виконані та дотримані.

Можна обговорювати наші підходи, але просимо припинити — негайно — закиди стосовно того, що MYMEDIA чи «Соціоінформ» скоїли щось незаконне.

Це брехня, якої ми не потерпимо.

Професійний аспект

Відверто кажучи, коментарі на Facebook про приховані мотиви та недостатній професіоналізм MYMEDIA і «Соціоінформ», на нашу думку, є сміховинними.

MYMEDIA та наші партнери з 2013 року надавали підтримку незалежним ЗМІ та медійним організаціям в Україні, Білорусі, Туреччині, Грузії, Азербайджані, Вірменії та Молдові. 

Тисячі молодих журналістів у регіонах отримали користь від цієї підтримки — у вигляді грантів, семінарів, обмінів, наставництва. З їхніми роботами та обговореннями можна ознайомитися на сторінці MYMEDIA у Facebook і на нашому сайті.

Метою опитування було почути від самих молодих людей, якою вони бачать свою країну та своє життя — для того, щоб ми та наші партнери могли спланувати найбільш відповідне навчання молоді

«Соціоінформ» має значний досвід проведення таких досліджень. Це дослідження проводилося відповідно до загальноприйнятих професійних стандартів.

Коментарі у Facebook про те, що «діти не розуміються на політиці»  та «не варто ставити запитання про свою країну» є сміховинними. А також демонструють неповагу до української молоді.

Такі коментарі показують, на жаль, що в Україні ще є ті, хто живе у радянських часах.

Найактивнішою групою на Майдані були молоді люди. Ті, хто перетворять  Україну на демократичну державу — це молодь, а не люди середнього віку.

Ми ставити питання молодим людям у віці 14-17 років. Наш значний досвід показує, що вони не менш поінформовані, ніж старші люди. Чимало з них голосуватимуть вже на наступних виборах.

Результати першої хвилі дослідження доступні тут (про демократичні цінності школярів) і тут (як школярі споживають новинну інформацію).  

Якщо не знати, що думають молоді українці, не можна буде зрозуміти, що відбуватиметься в Україні завтра.

Отже, чому не можна питати молодих людей, чи проголосували б вони за гомосексуального президента? Або президента, відомого, як корупціонер, але сильного? Або за президента-жінку? Або про те, чи зіштовхувалися вони з корупцією у себе в школі? Або про те, чи хотіли б вони, щоб їхня країна вступила до ЄС чи до союзу під керівництвом Росії? 

Треба повністю ігнорувати факти, не помічаючи, що питання, пов'язані з ЛГБТ, корупцією, ЄС, Росією, гендером, займають дуже важливе місце в порядку денному нинішньої України.

Крім того — звичайно — нікого не примушували брати участь в анкетуванні або відповідати на окремі питання.

Нарешті, найбільш сміховинні — чи, мабуть, найбільш тривожні (з огляду на політичну атмосферу в Україні) — це коментарі про політичні мотиви MYMEDIA.

Можна запитати будь-кого з молодих людей, які брали участь у наших програмах протягом останніх 4 років — а їх понад 10000 — і відповідь буде однаковою: MYMEDIA ніяк не пов'язана з політикою. Наша мета полягає лише у навчанні молоді в Україні — з метою підтримки демократії в Україні.

І так, частково це передбачає навчити їх самостійно мислити, ставити запитання, розуміти свої права. Можливо, саме тому нас зараз критикують?

На завершення: MYMEDIA і наші численні партнери будемо раді обговорити свою роботу в Україні. Але просимо подивитися на ту роботу, яку ми провели, перш ніж кидати нам такі слова, як «зрада» та «пропаганда». Дякую. 

Майкл Андерсен, директор MYMEDIA

Копировать в буфер обмена
Подписаться на новости
Закрыть
Отписаться от новостей
Закрыть
Опрос
Закрыть
  • 1Какой стол вам нравится?*
  • 2На каком стуле вам удобнее сидеть?*
    На кресле
    На электрическом стуле
    На табуретке
  • 3Как вы провели лето? *