Статьи

За умови нового, професійного, креативного керівництва є шанс на те, щоб стати дійсно цікавим та потрібним глядачу телеканалом.

«Аналітичний центр розвитку громадянського суспільства» продовжує досліджувати ситуацію навколо призначення нового генерального директора ОДТРК «Лтава».  Ми проаналізували можливі кандидатури на пост гендиректора за критеріями призначення ТОП-менеджерів ВВС. Також дізналися думку професіоналів медіа-галузі. Нині підводимо всю цю інформацію до спільного знаменника.

Ні в кого немає сумніву, що цей новопризначений гендиректор повинен бути фахівцем у медіа галузі. Твердження, що «людина зі сторони», але з менеджерським досвідом зможе змінити «Лтаву», тут не спрацьовує. Адже генеральний директор повинен бути локомотивом не лише кадрових змін, а й контентних.

Загальна думка така: «Лтаву» треба змінювати. Якщо це не можливо, або не вдасться —ліквідовувати. Глядачі не хочуть, щоб за рахунок їхніх податків, фінансувався телеканал, який нікому не потрібен.

Але ми все ж думаємо, що у «Лтави» за умови нового, професійного, креативного керівництва є шанс на те, щоб стати дійсно цікавим та потрібним глядачу телеканалом.

Наші спеціалісти підготували інфографіку, що представляє, якими повинен бути новий генеральний директор «Лтави» та що йому, в першу чергу, треба зробити на посаді.

Риси

  • Обізнаність в сучасних технологіях ТВ-виробництва
  • Мати досвід менеджера
  • Мати досвід журналістської роботи на ТВ
  • Бути молодим (до 45 років) та сучасним
  • Не бути політично заангажованим
  • Призначати його мають фахівці після консультацій із профільними — громадськими організаціями

 

Перші кроки

  • Канал необхідно «осучаснити»
  • Зберегти колектив, провести його реорганізацію
  • Створювати потенційно рейтингові та свіжі проекти
  • Зробити медіа-продукт прибутковим і цікавим
  • Знайти нові джерела фінансування, рекламодавців, яскраві маркетингові ходи.
  • Переформатувати редакції радіо та ТВ: одна редакція, один контент, але в різних «обгортках»
  • Зробити канал для глядачів, а не для чиновників і «громадських активістів».
  • Підняти оплату працівникам — робота на каналі має стати престижною.

 

Публикация подготовлена для издания poltava.pl.ua и предоставлена для конкурса журналистских материалов о местных СМИ, организованном общественной организацией «Телекритика» и проектом MYMEDIA при финансовой поддержке Министерства иностранных дел Дании (Danida).

Републикация конкурсных материалов всячески приветствуется, при условии размещения активной гиперссылки на ресурс mymedia.org.ua. 

Комментарии

Републикация
Закрыть
Правила републикации материала
  • 1MYMEDIA приветствует использование, перепечатывание и распространение материалов, опубликованных на нашем сайте.
  • 2Обязательным условием использования материалов MYMEDIA является указание их авторства, ресурса mymedia.org.ua как первоисточника и размещение активной ссылки на оригинал материала на нашем сайте.
  • 3Если републикуется лишь часть материала, это обязательно указывается в тексте.
  • 4Не допускаются изменения содержания, имен или фактов, наведенных в материале, а также другие его трансформации, которые влекут за собой искажение смысла и замысла автора.
  • 5MYMEDIA оставляет за собой право в любое время отозвать разрешение на использование материала.

За умови нового, професійного, креативного керівництва є шанс на те, щоб стати дійсно цікавим та потрібним глядачу телеканалом.

«Аналітичний центр розвитку громадянського суспільства» продовжує досліджувати ситуацію навколо призначення нового генерального директора ОДТРК «Лтава».  Ми проаналізували можливі кандидатури на пост гендиректора за критеріями призначення ТОП-менеджерів ВВС. Також дізналися думку професіоналів медіа-галузі. Нині підводимо всю цю інформацію до спільного знаменника.

Ні в кого немає сумніву, що цей новопризначений гендиректор повинен бути фахівцем у медіа галузі. Твердження, що «людина зі сторони», але з менеджерським досвідом зможе змінити «Лтаву», тут не спрацьовує. Адже генеральний директор повинен бути локомотивом не лише кадрових змін, а й контентних.

Загальна думка така: «Лтаву» треба змінювати. Якщо це не можливо, або не вдасться —ліквідовувати. Глядачі не хочуть, щоб за рахунок їхніх податків, фінансувався телеканал, який нікому не потрібен.

Але ми все ж думаємо, що у «Лтави» за умови нового, професійного, креативного керівництва є шанс на те, щоб стати дійсно цікавим та потрібним глядачу телеканалом.

Наші спеціалісти підготували інфографіку, що представляє, якими повинен бути новий генеральний директор «Лтави» та що йому, в першу чергу, треба зробити на посаді.

Риси

  • Обізнаність в сучасних технологіях ТВ-виробництва
  • Мати досвід менеджера
  • Мати досвід журналістської роботи на ТВ
  • Бути молодим (до 45 років) та сучасним
  • Не бути політично заангажованим
  • Призначати його мають фахівці після консультацій із профільними — громадськими організаціями

 

Перші кроки

  • Канал необхідно «осучаснити»
  • Зберегти колектив, провести його реорганізацію
  • Створювати потенційно рейтингові та свіжі проекти
  • Зробити медіа-продукт прибутковим і цікавим
  • Знайти нові джерела фінансування, рекламодавців, яскраві маркетингові ходи.
  • Переформатувати редакції радіо та ТВ: одна редакція, один контент, але в різних «обгортках»
  • Зробити канал для глядачів, а не для чиновників і «громадських активістів».
  • Підняти оплату працівникам — робота на каналі має стати престижною.

 

Публикация подготовлена для издания poltava.pl.ua и предоставлена для конкурса журналистских материалов о местных СМИ, организованном общественной организацией «Телекритика» и проектом MYMEDIA при финансовой поддержке Министерства иностранных дел Дании (Danida).

Републикация конкурсных материалов всячески приветствуется, при условии размещения активной гиперссылки на ресурс mymedia.org.ua. 

Копировать в буфер обмена
Подписаться на новости
Закрыть
Отписаться от новостей
Закрыть
Опрос
Закрыть
  • 1Какой стол вам нравится?*
  • 2На каком стуле вам удобнее сидеть?*
    На кресле
    На электрическом стуле
    На табуретке
  • 3Как вы провели лето? *