Статьи

Від редакції MYMEDIA: Стартував черговий набір на Програму міжредакційних обмінів від Media Development Foundation та MYMEDIA. Це можливість поїхати на 2-8 тижнів на стажування у редакцію в новому для вас місті і отримувати стипендію 500 євро на місяць.

Дарина Шевченко, директор Media Development Foundation, і команда Програми міжредакційних обмінів розповіла, яких помилок найчастіше припускаються апліканти, і що стає причинами відмови у стипендії. Читайте, враховуйте, подавайтеся! Дедлайн вже 5 липня.  

Детальні умови участі і відгуки учасників та приймаючих редакцій шукайте за посиланнями.

Отже, 9 місяців Програми міжредакційних обмінів, 756 заповнених анкет і ось, що ми хочемо вам сказати…

Друзі, ну ви ж журналісти…

Знаю, знаю… Це не конструктивно. Тому нижче трошки конструктиву і лайфхаків для тих, хто хоче податись на Програму і отримати стипендію. В принципі, це допоможе вам податись на будь-яку програму і отримати будь-яку стипендію… Бо нема нічого нового під цими зорями. Тому, поїхали.

Мотивація. Не треба писати те саме, що ми вже написали в описі програми на сайті. Ми самі це писали. Ми в курсі. Тепер ви спробуйте.

«Я мрію врятувати світ» – теж не мотивація. Не те щоб ми в вас не вірили, але ви не месія, а журналіст. А головна функція журналістики   інформувати, ага. Чогось маленького, що можете зробити і зробите саме ви, і в чому вам допоможе стажування, було б цілком достатньо.

Неправильно: «Участь у програмі допоможе мені зрозуміти специфіку роботи українських видань в іншому регіоні для збагачення досвіду».

Досвід роботи. Це важливо, правда. «Я працював у новинному виданні 4 роки» – це не досвід. Я теж працювала у новинному виданні чотири роки, але зуб даю, що досвід у нас різний. Де саме працювали? Чим там займались? І що це вам дало? Які найбільші досягнення? Майстер-класи і тренінги –це теж ваш досвід! Не забувайте про те, що ви робили. Не буває так, щоб досвіду не було зовсім. Хоч якийсь досвід у вас має бути, хоча б навчальний. Відповідь на питання про досвід  – «на жаль, досвіду не маю» неминуче призведе до невтішного  – «на жаль, і стажування не маєте» від нас.

Соціальні мережі. От була така історія. Читаємо анкету. Хороша анкета, все правильно. Прекрасна мотивація і досвід. І лінк на профіль Вконтакте. А там...А там, народ, 50 відтінків сірого… Ну не відправимо ми на «Радіо Свободу» людину, яка виклала у свій публічний профіль 20 фото себе в трусах (і на тому дякуємо!) на шкіряному дивані. І нікуди не відправимо. Сорі, але ні. Проведіть damagecontrol на своїх профілях перш ніж давати на них посилання. Хоча ні, проведіть у будь-якому випадку. Навіть, якщо ви не даєте посилань – ми гуглимо вас. Ну і взагалі – ви ж дорослі люди…

Рекомендодавець. Ви не можете рекомендувати себе самі, вас навряд може рекомендувати ваш однокурсник і вас точно має рекомендувати людина, яка вас знає і не запитає здивовано: «Кого-кого рекомендувати?»,  – коли ми їй подзвонимо.

Куди? Коли? Одне велике спільне благання від нас і членів нашого журі: якщо ви все життя мріяли попрацювати в «Телекритиці», Kyiv Post або на «Радіо Свобода» – напишіть про це в анкеті! Ми дуже не любимо, коли ми вас взяли, пропонуємо вам три видання для стажування на вибір, ви вигадуєте причини чому ні, а потім виявляється, що ви просто все життя мріяли… Зекономте наш час. Ми, звичайно, не Санта, але деякі бажання можемо виконати. А якщо не можемо, то принаймні одразу вам про це скажемо і, в знак подяки, зекономимо час вам. З іншого боку, категоричність типу: «Хочу от туди і більше нікуди» ваших шансів не примножує. Хочете? То подзвоніть самі. Вас візьмуть, щоправда, без стипендії.

Посилання на роботи. Вони мають бути. Ми не віримо в інопланетян і в журналістів, які не мають посилань на свої роботи.

Стиль, Карл! І орфографія-пунктуація, Карл! Ну серйозно – перечитуйте те, що ви написали. Адекватно будуйте речення, використовуйте нормальні слова. Ми не шукаємо другого Чехова, нам журналісти потрібні! Ну і з вашими анкетами не працює команда «грамар наці», але речення з малої букви і відсутність коми перед звертанням, Карл, це вже просто неповага. Принаймні, нам так здається.

І останнє! Не подавайтесь на програму, якщо ви: а) не певні, що вам це потрібно; б) якщо ви не певні, що матимете час на стажування. А якщо ви таки зробили це попри наше застереження, а ми таки вас взяли, відмовивши комусь іншому – другого шансу у вас не буде.

Комментарии

Републикация
Закрыть
Правила републикации материала
  • 1MYMEDIA приветствует использование, перепечатывание и распространение материалов, опубликованных на нашем сайте.
  • 2Обязательным условием использования материалов MYMEDIA является указание их авторства, ресурса mymedia.org.ua как первоисточника и размещение активной ссылки на оригинал материала на нашем сайте.
  • 3Если републикуется лишь часть материала, это обязательно указывается в тексте.
  • 4Не допускаются изменения содержания, имен или фактов, наведенных в материале, а также другие его трансформации, которые влекут за собой искажение смысла и замысла автора.
  • 5MYMEDIA оставляет за собой право в любое время отозвать разрешение на использование материала.

Від редакції MYMEDIA: Стартував черговий набір на Програму міжредакційних обмінів від Media Development Foundation та MYMEDIA. Це можливість поїхати на 2-8 тижнів на стажування у редакцію в новому для вас місті і отримувати стипендію 500 євро на місяць.

Дарина Шевченко, директор Media Development Foundation, і команда Програми міжредакційних обмінів розповіла, яких помилок найчастіше припускаються апліканти, і що стає причинами відмови у стипендії. Читайте, враховуйте, подавайтеся! Дедлайн вже 5 липня.  

Детальні умови участі і відгуки учасників та приймаючих редакцій шукайте за посиланнями.

Отже, 9 місяців Програми міжредакційних обмінів, 756 заповнених анкет і ось, що ми хочемо вам сказати…

Друзі, ну ви ж журналісти…

Знаю, знаю… Це не конструктивно. Тому нижче трошки конструктиву і лайфхаків для тих, хто хоче податись на Програму і отримати стипендію. В принципі, це допоможе вам податись на будь-яку програму і отримати будь-яку стипендію… Бо нема нічого нового під цими зорями. Тому, поїхали.

Мотивація. Не треба писати те саме, що ми вже написали в описі програми на сайті. Ми самі це писали. Ми в курсі. Тепер ви спробуйте.

«Я мрію врятувати світ» – теж не мотивація. Не те щоб ми в вас не вірили, але ви не месія, а журналіст. А головна функція журналістики   інформувати, ага. Чогось маленького, що можете зробити і зробите саме ви, і в чому вам допоможе стажування, було б цілком достатньо.

Неправильно: «Участь у програмі допоможе мені зрозуміти специфіку роботи українських видань в іншому регіоні для збагачення досвіду».

Досвід роботи. Це важливо, правда. «Я працював у новинному виданні 4 роки» – це не досвід. Я теж працювала у новинному виданні чотири роки, але зуб даю, що досвід у нас різний. Де саме працювали? Чим там займались? І що це вам дало? Які найбільші досягнення? Майстер-класи і тренінги –це теж ваш досвід! Не забувайте про те, що ви робили. Не буває так, щоб досвіду не було зовсім. Хоч якийсь досвід у вас має бути, хоча б навчальний. Відповідь на питання про досвід  – «на жаль, досвіду не маю» неминуче призведе до невтішного  – «на жаль, і стажування не маєте» від нас.

Соціальні мережі. От була така історія. Читаємо анкету. Хороша анкета, все правильно. Прекрасна мотивація і досвід. І лінк на профіль Вконтакте. А там...А там, народ, 50 відтінків сірого… Ну не відправимо ми на «Радіо Свободу» людину, яка виклала у свій публічний профіль 20 фото себе в трусах (і на тому дякуємо!) на шкіряному дивані. І нікуди не відправимо. Сорі, але ні. Проведіть damagecontrol на своїх профілях перш ніж давати на них посилання. Хоча ні, проведіть у будь-якому випадку. Навіть, якщо ви не даєте посилань – ми гуглимо вас. Ну і взагалі – ви ж дорослі люди…

Рекомендодавець. Ви не можете рекомендувати себе самі, вас навряд може рекомендувати ваш однокурсник і вас точно має рекомендувати людина, яка вас знає і не запитає здивовано: «Кого-кого рекомендувати?»,  – коли ми їй подзвонимо.

Куди? Коли? Одне велике спільне благання від нас і членів нашого журі: якщо ви все життя мріяли попрацювати в «Телекритиці», Kyiv Post або на «Радіо Свобода» – напишіть про це в анкеті! Ми дуже не любимо, коли ми вас взяли, пропонуємо вам три видання для стажування на вибір, ви вигадуєте причини чому ні, а потім виявляється, що ви просто все життя мріяли… Зекономте наш час. Ми, звичайно, не Санта, але деякі бажання можемо виконати. А якщо не можемо, то принаймні одразу вам про це скажемо і, в знак подяки, зекономимо час вам. З іншого боку, категоричність типу: «Хочу от туди і більше нікуди» ваших шансів не примножує. Хочете? То подзвоніть самі. Вас візьмуть, щоправда, без стипендії.

Посилання на роботи. Вони мають бути. Ми не віримо в інопланетян і в журналістів, які не мають посилань на свої роботи.

Стиль, Карл! І орфографія-пунктуація, Карл! Ну серйозно – перечитуйте те, що ви написали. Адекватно будуйте речення, використовуйте нормальні слова. Ми не шукаємо другого Чехова, нам журналісти потрібні! Ну і з вашими анкетами не працює команда «грамар наці», але речення з малої букви і відсутність коми перед звертанням, Карл, це вже просто неповага. Принаймні, нам так здається.

І останнє! Не подавайтесь на програму, якщо ви: а) не певні, що вам це потрібно; б) якщо ви не певні, що матимете час на стажування. А якщо ви таки зробили це попри наше застереження, а ми таки вас взяли, відмовивши комусь іншому – другого шансу у вас не буде.

Копировать в буфер обмена
Подписаться на новости
Закрыть
Отписаться от новостей
Закрыть
Опрос
Закрыть
  • 1Какой стол вам нравится?*
  • 2На каком стуле вам удобнее сидеть?*
    На кресле
    На электрическом стуле
    На табуретке
  • 3Как вы провели лето? *