Статьи

Мешканці Києва обурені значним подорожчанням  проїзду в метрополітені. Планують змінити підземку на тролейбусне депо, але чи у всіх є така можливість. Думки жителів столиці.

З початку лютого кияни сплачуватимуть за проїзд 4 гривні. Транспортний департамент наводить купу аргументів за подорожчання. По-перше, з нової ціни виплачуватимуть зарплатню працівникам метрополітену. По-друге, вона покриє витрати на електрику та допоможе реконструювати технічне обладнання.  По-третє, на отримані гроші у вагонах зроблять  мобільний зв'язок і wi – fi.

Кияни усвідомлюють, що підвищення ціни на транспорт − необхідне. До того ж сподіваються, що метро на шляху до вдосконалення. Проте, в період економічної нестабільності, впровадження нових технологій можна відкласти на кращі часи, говорить мешканка столиці, яка побажала залишитися невідомою.

«Не думаю, що влада може якось спекулювати на цьому. Модернізація всього фонду дійсно дорого коштує. В нас не підвищуються зарплати, а тільки ростуть ціни. Не готова стільки платити», − говорить жінка.

Киянка також сказала, що вже підписувала петицію на сайті, щоб тариф не змінювався. «Це було місяць тому, як бачимо − не подіяло». 

Інша ситуація склалася у мешканки міста Лариси. Вона працює медсестрою і на роботі щодня. В неї є варіант їздити до лікарні тролейбусом, але на це потрібно більше часу.

«Не в змозі сплачувати 4 гривні за метро, тому на роботу добиратимуся тролейбусом. Ним, звичайно, їхати на півгодини довше, але нові ціни значно вдарять по бюджету. Для мене в пріоритеті економія, а не комфорт », − говорить Лариса.

Страждають від збільшення ціни і гості столиці. Пані Ольга нарікає, мало того, що ціни виросли, так ще й пільги не діють: «Сама зі Львова, сюди приїхала до дочки. В мене навіть пенсійний львівський ніхто не приймає. Це негарно з їхньої сторони».

Стовідсоткове підвищення тарифу – не межа для департаменту. Тут говорять, що собівартість метро − 4,5 гривні і навіть нові тарифи не зможуть забезпечити достатній розвиток метрополітену. За що ж тоді вдвічі більше платитимуть кияни та гості столиці? З підвищенням тарифів у маршрутках, мешканцям столиці теж обіцяли комфорт, а зараз бачимо масове їх скорочення.  

Робота переможців конкурсу статей та есе «Свобода. Демократія. Зміни» в рамках медіашколи для молоді FreedomUkraine, організованої Академією української преси за підтримки програми MYMEDIA.

 

Комментарии

Републикация
Закрыть
Правила републикации материала
  • 1MYMEDIA приветствует использование, перепечатывание и распространение материалов, опубликованных на нашем сайте.
  • 2Обязательным условием использования материалов MYMEDIA является указание их авторства, ресурса mymedia.org.ua как первоисточника и размещение активной ссылки на оригинал материала на нашем сайте.
  • 3Если републикуется лишь часть материала, это обязательно указывается в тексте.
  • 4Не допускаются изменения содержания, имен или фактов, наведенных в материале, а также другие его трансформации, которые влекут за собой искажение смысла и замысла автора.
  • 5MYMEDIA оставляет за собой право в любое время отозвать разрешение на использование материала.

Мешканці Києва обурені значним подорожчанням  проїзду в метрополітені. Планують змінити підземку на тролейбусне депо, але чи у всіх є така можливість. Думки жителів столиці.

З початку лютого кияни сплачуватимуть за проїзд 4 гривні. Транспортний департамент наводить купу аргументів за подорожчання. По-перше, з нової ціни виплачуватимуть зарплатню працівникам метрополітену. По-друге, вона покриє витрати на електрику та допоможе реконструювати технічне обладнання.  По-третє, на отримані гроші у вагонах зроблять  мобільний зв'язок і wi – fi.

Кияни усвідомлюють, що підвищення ціни на транспорт − необхідне. До того ж сподіваються, що метро на шляху до вдосконалення. Проте, в період економічної нестабільності, впровадження нових технологій можна відкласти на кращі часи, говорить мешканка столиці, яка побажала залишитися невідомою.

«Не думаю, що влада може якось спекулювати на цьому. Модернізація всього фонду дійсно дорого коштує. В нас не підвищуються зарплати, а тільки ростуть ціни. Не готова стільки платити», − говорить жінка.

Киянка також сказала, що вже підписувала петицію на сайті, щоб тариф не змінювався. «Це було місяць тому, як бачимо − не подіяло». 

Інша ситуація склалася у мешканки міста Лариси. Вона працює медсестрою і на роботі щодня. В неї є варіант їздити до лікарні тролейбусом, але на це потрібно більше часу.

«Не в змозі сплачувати 4 гривні за метро, тому на роботу добиратимуся тролейбусом. Ним, звичайно, їхати на півгодини довше, але нові ціни значно вдарять по бюджету. Для мене в пріоритеті економія, а не комфорт », − говорить Лариса.

Страждають від збільшення ціни і гості столиці. Пані Ольга нарікає, мало того, що ціни виросли, так ще й пільги не діють: «Сама зі Львова, сюди приїхала до дочки. В мене навіть пенсійний львівський ніхто не приймає. Це негарно з їхньої сторони».

Стовідсоткове підвищення тарифу – не межа для департаменту. Тут говорять, що собівартість метро − 4,5 гривні і навіть нові тарифи не зможуть забезпечити достатній розвиток метрополітену. За що ж тоді вдвічі більше платитимуть кияни та гості столиці? З підвищенням тарифів у маршрутках, мешканцям столиці теж обіцяли комфорт, а зараз бачимо масове їх скорочення.  

Робота переможців конкурсу статей та есе «Свобода. Демократія. Зміни» в рамках медіашколи для молоді FreedomUkraine, організованої Академією української преси за підтримки програми MYMEDIA.

 

Копировать в буфер обмена
Подписаться на новости
Закрыть
Отписаться от новостей
Закрыть
Опрос
Закрыть
  • 1Какой стол вам нравится?*
  • 2На каком стуле вам удобнее сидеть?*
    На кресле
    На электрическом стуле
    На табуретке
  • 3Как вы провели лето? *